ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΓΡΑΦΟ – ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΣΤΥΛΟ ...

ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΓΡΑΦΟ – ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΣΤΥΛΟ ...

Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2015

Μπουτάρης: «Ψηφίζω Βενιζέλο»

«Έχω δηλώσει ότι είμαι πιο Πασόκος από τους Πασόκους κι αυτό το έχω πει με την έννοια ότι είμαι βαθύτατα σοσιαλδημοκράτης» είπε στην συνεδρίαση της δημοτικής ομάδας Θεσσαλονίκης, ξεκαθαρίζοντας ότι θα στηρίξει στις επερχόμενες εκλογές τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ Βαγγέλη Βενιζέλο.«Επειδή ειπώθηκαν διάφορα για τη σχέση μου με τον Βαγγέλη Βενιζέλο, έχω πει ότι είναι ήρωας, διότι με τη δική του παρουσία και τη δική του πολιτική υπήρξε μια μεγάλη προσπάθεια που οδήγησε την οικονομία να είναι ένα στάδιο πριν την οριστική ανάκαμψη. Στηρίζω και ψηφίζω τον Βαγγέλη Βενιζέλο με κεφαλαία» δήλωσε εμφατικά.

Ευχήθηκε ωστόσο «να πάει καλά και το Ποτάμι που είναι μία νέα πολιτική κίνηση στη χώρα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου