ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΓΡΑΦΟ – ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΣΤΥΛΟ ...

ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΓΡΑΦΟ – ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΣΤΥΛΟ ...

Τετάρτη 17 Ιουνίου 2015

ΠΡΟΣΟΧΗ ΦΑΛΗΡΙΩΤΕΣ:ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΣΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ

  • Αρέσει σε 7 άτομα.
  • Dimitris Savidis poio brwmikoi einai oi anthrwpoi apo ta skulia.....alla ekei den blepw kanena metro prostasias......noumera.....
  • Giannis Papadopoulos ο ρατσισμός και οι τσαμπουκάδες του νεωκόρου....
    η ίδια ακριβώς πινακίδα στο παρκάκι της Αγίας Βαρβάρας Παλαιού Φαλήρου.
  • αλεξανδρα μπατάκη Και σε κάθε παρτέρι με γκαζόν και όπου υπάρχει λίγη σκιά θα δεί κανείς τέτοιες πινακίδες. Και δεν υπάρχει μέρα που να μην ακουστεί απο κάποιον καλοθελητη οτι "εδώ" απαγορεύονται τα σκυλιά, όπου "εδώ" ειναι ό,τι τού ρθει του καθενος!!
  • Nikos Georgousakis Εγώ τους γράφω κανονικά πάντως τους καλοθελητές και αν κάποιος επιμένει ακούει αυτά που του αρμόζουν.Οι πινακίδες είναι παράνομες.- Έχω βαρεθεί να τσακώνομαι όμως και με διάφορους συν-κυνόφιλους,που δεν μαζεύουν τις ακαθαρσίες των σκύλων τους και δίνου...Δείτε περισσότερα
  • Nikos Georgousakis Εγώ πηγαίνω και αφήνω τη δικιά μου σκυλίτσα στους χώρους με τις παράνομες πινακίδες,ναι, και παίζουμε με το μπαλάκι,αλλά μόνο όταν είναι ελεύθερος ο χώρος και δεν ενοχλώ κανέναν.Αν είναι ήδη κάποιος μέσα, δεν μπαίνω.Έχω φροντίσει πάντως να έχει την κατάλληλη εκπαίδευση και με μια κουβέντα να είναι δίπλα μου.Πράγμα απαραίττητο για ένα σκύλο στην πόλη,πάνω απ΄όλα για το δικό του καλό.Ευχαριστώ πολύ.
  • Αρης Αργυριαδης
    Γράψτε ένα σχόλιο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου